Boschstraat 45

Te huur: kantoor-/bedrijfsruimte Boschstraat 45

20 juli 2023

Locatie 

Bedrijvencentrum R-45/ Boschstraat 45

Informatie 

De gemeente Maastricht biedt bedrijfsruimte/kantoorruimte aan in het Bedrijvencentrum R-45 (Boschstraat 45). De ruimtes zijn tussen de 17m² en 40m² (v.v.o.) en zijn verdeeld over de begane grond en 3 verdiepingen. Elke verdieping heeft een pantryruimte en een toiletgroep, deze worden gedeeld met de huurders op die betreffende verdieping. Er zijn nog enkele units vrij op de 2e verdieping. Daarnaast beschikt het bedrijvencentrum in de kelder nog over enkele archief-en bedrijfsruimtes variërend van 15m² tot 30m² (v.v.o.). Deze zijn ook nog beschikbaar. Het bedrijvencentrum is goed bereikbaar met openbaar vervoer, auto en fiets. Er zijn geen eigen parkeerplaatsen aanwezig. U kunt op straat parkeren (betaald) of op de nabijgelegen parkeerterreinen P Sphinx en P Frontenpark. Een openbare fietsenstalling bevindt zich aan de overzijde van het pand.

Boschstraat 45
Boschstraat 45

Prijzen 

  • richthuurprijs op jaarbasis netto huur kantoren per m² van €105,00 tot €132,50.
  • richthuurprijs op jaarbasis netto huur archief- en bedrijfsruimte (kelder) per m² van €30,00 tot €60,00.
  • voorschot energiekosten kantoren ca. €30,00.
  • servicekosten kantoren ca. €42,50.
  • voorschot energiekosten archief- en bedrijfsruimte (kelder) ca. €7,50 tot €12,50*.
  • servicekosten archief- en bedrijfsruimte (kelder) ca. €15,00 tot €25,00*.

*) afhankelijk of het archiefruimte of bedrijfsruimte betreft.

De servicekosten zijn inclusief: 

  • afvalverwerking;
  • onderhoud technische installaties;
  • schoonmaak van de algemene ruimten;
  • service sanitair.

Alle prijzen zijn per m² per jaar exclusief btw. Huurprijzen worden jaarlijks geïndexeerd. Er worden geen flexplekken of co-working plekken aangeboden in het bedrijvencentrum.

Criteria huurder 

Om in aanmerking te komen voor de huur worden de volgende criteria gehanteerd: 

  1. gegadigde betreft een startende ondernemer (organisatie niet ouder dan 2 jaar) of ondernemer is nieuw op de kantoren- en/of bedrijvenmarkt. 
  2. de aard van de bedrijvigheid van de gegadigde dient passend te zijn bij een bedrijvencentrum. 
  3. de activiteiten zijn gericht op zakelijke dienstverlening/kantoorfunctie (zonder baliefunctie en zonder publiek aantrekkende werking).

Selectieprocedure 

Gegadigden worden beoordeeld op volgorde van inschrijving (wie het eerst komt, wie het eerst maalt) vanaf het moment dat deze publicatie online staat. Indien de eerst ingeschrevene niet voldoet aan de hierboven genoemde criteria of de gesprekken niet leiden tot een huurovereenkomst dan wordt de 2e ingeschrevenen benaderd, enzovoorts. Het bedrijf wordt getoetst aan de hierboven genoemde criteria en er zal een kennismakingsgesprek plaatsvinden met Team Ondernemen Maastricht.

Contact 

Inschrijven kan via een e-mail naar ondernemen [at] maastricht.nl. Voor een geldige inschrijving dient u bij uw inschrijving de volgende informatie toe te voegen: 

  • algemene informatie over het bedrijf;
  • objectieve onderbouwing in welke mate uw bedrijf voldoet aan de gestelde criteria; 
  • Indien al aanwezig: Uittreksel Kamer van Koophandel van de inschrijvende onderneming. 

Het kan zijn dat we aanvullende informatie of onderbouwing opvragen. Indien u vragen heeft over de beschikbare ruimten kunt u contact opnemen met Team Ondernemen Maastricht. Zij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 12.00 uur via +31 43 350 40 50.